Home » EPS TOPIK » COVID.19 SITUATION IN & SOUTH KOREA 2021 CORONA VIRUS

COVID.19 SITUATION IN & SOUTH KOREA 2021 CORONA VIRUS

COVID19

مینو سرچ 구독 신청 (سبسکرائب کریں) 샘플 신청 (مفت نمونہ) پی ڈی ایف سوشل شیئر۔
کوریا جونگ ڈیلی۔
کاروبار۔
معیشت۔
پیر
30 اگست ، 2021۔
پرنٹ لغت + A – ایک پرنٹ۔
ہنگامی امدادی گرانٹس کے لیے درخواستیں 6 ستمبر سے شروع ہوتی ہیں۔
پیر کو سیول کی ایک روایتی مارکیٹ میں ایک اسٹور ایک نوٹس پوسٹ کرتا ہے جس میں صارفین کو مطلع کیا جاتا ہے کہ وہ حکومت کی جانب سے ہنگامی امدادی گرانٹس میں ادائیگی قبول کرے گا۔ [YONHAP]
پیر کو سیول کی ایک روایتی مارکیٹ میں ایک اسٹور ایک نوٹس پوسٹ کرتا ہے جس میں صارفین کو مطلع کیا جاتا ہے کہ وہ حکومت کی جانب سے ہنگامی امدادی گرانٹس میں ادائیگی قبول کرے گا۔ [YONHAP]

COVID19


حکومت کی ہنگامی امدادی گرانٹس کے لیے درخواستیں 6 ستمبر سے 29 اکتوبر تک دائر کی جا سکتی ہیں اور کوریا کے بیشتر باشندے اہل ہیں جن میں چند غیر ملکی بھی شامل ہیں۔
پچھلے سال وبائی امراض پھیلنے کے بعد سے اپنی نوعیت کی دوسری گرانٹس ، فی کس 250،000 وان (214 ڈالر) ہیں اور 12 فیصد آمدنی کے سب سے اوپر والے ہر فرد کو پیش کی جاتی ہیں ، حالانکہ کچھ غیر امیر لوگ نااہل ہوں گے اگر وہ مہنگے اصلی کے مالک ہوں۔ اسٹیٹ یا مالی سرمایہ کاری سے بہت سارے پیسے نکالے۔
وزارت اقتصادیات اور خزانہ اور وزارت داخلہ اور حفاظت نے پیر کو گرانٹ کے بارے میں مزید تفصیلات جاری کیں ، جو ایک اضافی بجٹ کے ذریعے فنڈ کی جاتی ہیں۔

COVID19


گرانٹس پر کل 11 ٹریلین ون خرچ کیے جائیں گے ، جن میں سے 8.6 ٹریلین ون مرکزی حکومت اور باقی مقامی حکومتوں کی طرف سے ہیں۔
حکومت کے مطابق ، اکیلے رہنے والے افراد اہل ہیں اگر وہ اپنے ماہانہ ہیلتھ انشورنس کے لیے 170،000 ون یا کم ادا کریں۔ یہ تقریبا 58 58 ملین سالانہ آمدنی کے برابر ہے جو ایک سال یا اس سے کم ہے۔
یہی قاعدہ لاگو ہوتا ہے کہ آیا اس شخص کی ہیلتھ انشورنس آجروں یا نام نہاد علاقائی سبسکرائبرز کی طرف سے احاطہ کرتی ہے ، جن کی ہیلتھ انشورنس ان کی سالانہ آمدنی کے ساتھ ساتھ کسی بھی جائیداد کی قیمت کے مطابق وصول کی جاتی ہے۔
خاندانوں کے لیے کٹ آف زیادہ ہے۔
جوڑوں کی حد ایک ماہ میں 200،000 ون سے 280،000 ون کے درمیان ہوتی ہے ، اس پر انحصار کرتے ہوئے کہ وہ سنگل انکم ہیں یا ڈبل ​​انکم۔
تین کے خاندان کے لیے حد 250،000 ون اور 350،000 جیت کے درمیان ہے اور چار کے خاندان کے لیے یہ 310،000 اور 430،000 ون ہے۔
انحصار کرنے والوں کی تعداد بڑھنے کے ساتھ ساتھ رینج میں اضافہ ہوتا ہے۔


COVID19
تاہم ، یہاں تک کہ اگر لوگ اپنی ہیلتھ انشورنس کی ادائیگیوں کی وجہ سے اہل ہیں ، اگر وہ مہنگی جائیداد کے مالک ہیں تو انہیں نااہل قرار دیا جاسکتا ہے۔
کوئی بھی خاندان جو جائیداد کا مالک ہے جس کی قابل ٹیکس قیمت 900 ملین ون سے زیادہ ہے وہ گرانٹ کے لیے نااہل ہے۔ اسی طرح کسی بھی خاندان کے لیے جس نے 20 ملین سے زائد کی آمدنی کی اطلاع دی ہے پچھلے سال مالی سرمایہ کاری سے۔
غیر ملکی اہل ہیں اگر وہ مستقل غیر ملکی باشندے ہیں جو F-5 ویزے کے ساتھ ہیں یا F-6 ویزا کے ساتھ شادی کرنے والے تارکین وطن ہیں۔ انہیں قومی ہیلتھ انشورنس کا احاطہ کرنا چاہیے۔ اگر وہ آجروں کے زیر احاطہ نہیں ہیں تو انہیں علاقائی صارفین کے طور پر رجسٹرڈ ہونے کی ضرورت ہے۔
علاقائی سبسکرائبر بننے کے لیے کم از کم شرط کم از کم چھ ماہ تک کوریا میں رہنا ہے۔ اس قاعدے کی واحد رعایت ان لوگوں کے لیے ہے جو چھ ماہ سے زائد عرصے تک رہنا چاہتے ہیں ، جیسے طلباء ، وہ لوگ جنہوں نے کورین یا تارکین وطن سے شادی کی ہے۔
اب آپ روزانہ کوریا جونگ اینگ کو ناور پر پڑھ سکتے ہیں۔


حکومت تقریبا 20 20.18 ملین گھرانوں کو گرانٹ دینے کا ارادہ رکھتی ہے۔
حکومت 6 ستمبر سے آن لائن درخواستیں قبول کرنا شروع کردے گی جبکہ آف لائن درخواست 13 ستمبر سے شروع ہوگی۔
پہلے ہفتے میں درخواستیں درخواست دہندگان کے پیدائش کے سال کے مطابق لڑکھڑائے ہوئے شیڈول کے مطابق قبول کی جائیں گی۔
پیر کو ، جن لوگوں کی پیدائش کا سال 1 یا 6 میں ختم ہوتا ہے وہ درخواست دے سکتے ہیں۔ منگل کو ، یہ سال کے لئے ہوگا جو 2 یا 7 میں ختم ہوگا۔ بدھ 3 اور 8 کو؛ جمعرات 4 اور 9؛ جمعہ 5 اور 0 اور ہفتے کے روز سے ، کوئی بھی درخواست دے سکتا ہے۔
مئی 2020 میں دی گئی گرانٹس کے برعکس ، کوئی خاندان زیادہ سے زیادہ رقم وصول نہیں کر سکتا۔ خاندان کا ہر فرد 250،000 جیتنے کا اہل ہے۔ چار افراد کے ایک خاندان کو 1 ملین ون ، پانچ 1.25 ملین جیتنے والے خاندان کو ملے گا۔
مئی 2020 میں ، ہر خاندان میں زیادہ سے زیادہ 1 ملین ون تھا۔

COVID19

پیر کو سیئول کے سرکاری کمپلیکس میں داخلہ اور حفاظت کے نائب وزیر کو کیو چانگ نے ہنگامی امدادی گرانٹ کی تفصیلات کا اعلان کیا جو 2020 کے بعد اپنی نوعیت کی دوسری ہے۔ [YONHAP]
پیر کو سیئول کے سرکاری کمپلیکس میں داخلہ اور حفاظت کے نائب وزیر کو کیو چانگ نے ہنگامی امدادی گرانٹ کی تفصیلات کا اعلان کیا جو 2020 کے بعد اپنی نوعیت کی دوسری ہے۔ [YONHAP]
لیکن حکومت محدود کر رہی ہے کہ گرانٹس کہاں خرچ کی جا سکتی ہیں ، اور انہیں سال کے آخر تک خرچ کرنا ہوگا۔
گرانٹس روایتی منڈیوں میں ، یا کسی فرد کے کریڈٹ یا ڈیبٹ کارڈ کے ذریعے بطور تحفہ سرٹیفکیٹ دی جائیں گی۔ کارڈ کمپنیاں اس بات کو یقینی بنانے کی ذمہ دار ہوں گی کہ پیسہ غلط جگہوں پر خرچ نہ ہو۔
گرانٹس ماں اور پاپ کی دکانوں ، ریستورانوں ، ہیئر سیلونز ، ہسپتال کے بل کے ساتھ ساتھ ہیگون یا کرم اسکولوں میں ٹیوشن کی ادائیگی کے لیے خرچ کی جاسکتی ہیں۔

COVID19

انہیں ڈپارٹمنٹل سٹورز یا سپر مارکیٹ زنجیروں میں استعمال نہیں کیا جا سکتا جو کہ جماعتیں چلاتی ہیں۔
وہ افراد کے زیر انتظام فرنچائزز میں استعمال ہو سکتے ہیں ، لیکن براہ راست چین ہیڈ کوارٹر کے ذریعے نہیں چل سکتے۔
سٹار بکس ، جس کی دکان۔

COVID19


Leave a comment

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: