Home » EPS TOPIK » Canada Work Visa Permit For People 2022

Canada Work Visa Permit For People 2022

Canada Work Visa Permit For People 2022


آپ میں سے اکثر کینیڈا میں کیریئر بنانے کے بارے میں سوچتے ہیں۔ کم تعلیم یافتہ لوگوں کے لیے کینیڈا کا ورک پرمٹ اب کوئی خواب نہیں رہا۔ اس میں کوئی شک نہیں کہ پچھلے کچھ سالوں میں بہت سے تارکین وطن کو آباد کرنے کے معاملے میں کینیڈا ایک عظیم ملک ہے۔ کینیڈا میں ورک پرمٹ حاصل کرنے کے لیے کوئی شخص اچھی قابلیت اور کام کرنے کی مہارت رکھنے کے بارے میں ضرور سوچتا ہے۔ اچھی خبر یہ ہے کہ کم قابلیت کا صرف نارمل ہونا ، آپ اب بھی کینیڈا کے ورک پرمٹ کے لیے اہل ہو سکتے ہیں۔ اس موضوع کے بارے میں مکمل معلومات حاصل کرنے کے لیے ، آپ کو پہلے کینیڈا میں ورک پرمٹ زمرہ جات کو سمجھنا ہوگا۔

کینیڈا اپنے ورک پرمٹ کیٹیگری کو مجموعی طور پر 5 میں تقسیم کرتا ہے۔ یہاں ہم صرف آخری دو پر تبادلہ خیال کریں گے جنہیں مہارت کی سطح ‘C’ اور مہارت کی سطح ‘D’ کہا جاتا ہے۔

لہذا صرف ہائر سیکنڈری اسکول کی قابلیت کے ساتھ ، آپ ان 2 زمروں کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔ مہارت کی سطح ‘C’ زمرہ عام طور پر انٹرمیڈیٹ ملازمتوں کے لیے ہوتا ہے جو عام طور پر ہائی اسکول یا ملازمت کے لیے مخصوص تربیت طلب کرتے ہیں مثلا cas کیشئر ، صفائی کی نوکری ، اور پلمبر مددگار وغیرہ۔

مہارت کی سطح کی ’ڈی‘ نوکریاں لیبر کی نوکریاں ہیں جو ملازمت پر تربیت دیتی ہیں مثال کے طور پر پھل چننے والے ، صفائی کرنے والے عملے اور سمندری غذا کی پروسیسنگ میں کام کرنے والے مزدور وغیرہ۔

درخواست گزار ہونے کے ناطے ، اگر آپ ان زمروں کے ذریعے درخواست دیتے ہیں تو ، آپ کم تعلیم کے ساتھ درخواست دے سکتے ہیں۔ درخواست دینے سے پہلے ، آپ کو یہ یقینی بنانا ہوگا کہ آپ کے پاس درج ذیل تقاضے اور دستاویزات ہیں۔

کم پڑھے لکھے لوگوں کے لیے کینیڈا ورک پرمٹ کے تقاضے۔

آپ ہائی اسکول کی اہلیت رکھتے ہیں۔
آپ کو کم از کم 1 سے 2 سال کا تجربہ ہے (اس حقیقت سے قطع نظر کہ اس زمرے کے لیے زیادہ تر وقت ملازمت کی تربیت دی جاتی ہے)
آپ کے پاس عام تربیت میں IELTS سرٹیفکیٹ ہے جس میں کم از کم 4 بینڈ سکور یا انگریزی زبان کا کوئی دوسرا تسلیم شدہ ٹیسٹ ہے۔
آپ کو کینیڈین آجر کی طرف سے نوکری کی پیشکش ہے۔
آپ کے پاس کینیڈا کی حکومت کی ایک مثبت LMIA (لیبر مارکیٹ امپیکٹ اسسمنٹ) رپورٹ ہے۔

Canada Work Visa Permit For People 2022

آپ کی اچھی صحت کے حالات۔
آپ کے پاس ایک درست پاسپورٹ ہے۔
کینیڈا میں نوکری کیسے تلاش کی جائے؟

جیسا کہ کینیڈین ورک پرمٹ کے لیے درخواست دینے کی اہم ضرورت کے بارے میں بتایا گیا ہے کہ کینیڈین آجر کی طرف سے ملازمت کی پیشکش ہے۔ کینیڈا میں نوکری کیسے حاصل کی جائے اس کے بارے میں یہاں اور مکمل معلومات پڑھیں کینیڈا میں ملازمت کیسے حاصل کی جائے۔

ان لوگوں کے لیے مخصوص معلومات جو کم پڑھے لکھے ہیں مثال کے طور پر صرف 12 سال کی اہلیت رکھنے والے کینیڈا میں نوکریاں حاصل کرنے کے لیے اس عمل پر عمل کر سکتے ہیں:

Canada Work Visa Permit For People 2022

صرف 12 پاس لوگوں کے لیے نوکریاں۔
کینیڈا میں مہارت کی سطح ‘ڈی’ زمرہ جات کی نوکریاں۔
کینیڈا سے کامیاب ملازمت کی پیشکش کیسے حاصل کی جائے؟

اپنے گھر میں بیٹھ کر اور آن لائن درخواست دے کر کینیڈا میں ملازمت حاصل کرنا یقینی طور پر آسان نہیں ہے۔ لیکن پھر بھی ، کچھ مخصوص طریقے ہیں جنہیں آپ کامیاب ملازمت کی پیشکش کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔ کامیابی سے نوکری تلاش کرنے کے لیے کچھ اقدامات یہ ہیں:
آپ کو پہلے یہ فیصلہ کرنا ہوگا کہ آپ کے کام کی مہارت کی سطح کون سی ہے۔ یہ یا تو ‘C’ یا ‘D’ ہو سکتا ہے۔ ایک بار فیصلہ کرنے کے بعد ، مذکورہ بالا عمل کے مطابق نوکری تلاش کرنے کی کوشش کریں۔
منتخب کردہ نوکری کے لیے آجر کو ای میل لکھیں۔ اگر آپ نہیں جانتے کہ یہ کیسے کریں ، نوکری کے لیے ای میل کیسے لکھیں اس کے بارے میں مکمل معلومات یہاں پڑھیں۔
ای میل لکھنے اور نوکری کے لیے درخواست دینے کے لیے آپ کے پاس CV یا ریزیومے ہونا ضروری ہے۔ یہاں سی وی بنانے یا دوبارہ شروع کرنے کے بارے میں مکمل معلومات پڑھیں۔
ایک کور لیٹر شامل کرنا نہ بھولیں جو آجر کا نقطہ نظر اور آپ کے ای میل اور ملازمت کی درخواست کا خلاصہ بتاتا ہے۔ کینیڈا کی نوکریوں کے لیے کور لیٹر بنانے کے طریقے کے بارے میں یہاں مکمل معلومات پڑھیں۔
آجر کے ساتھ کامیاب ڈیلنگ اور انٹرویو کے بعد ، اس سے پوچھیں کہ آپ کو کام کا معاہدہ اور LMIA مزید عمل کے لیے بھیجیں۔
ویزا کے لیے درخواست کیسے دی جائے؟

ایک بار جب مذکورہ بالا تقاضے پورے ہو گئے ، اب آپ کینیڈا میں ورک پرمٹ کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔ اپنے ملک کی شہریت کے مطابق ، اپنے مقامی کینیڈین سفارت خانے یا کینیڈین امیگریشن آفیشل ویب سائٹ سے پوچھ کر مزید معلومات حاصل کریں۔ بہت سے ممالک میں ، کینیڈا کا سفارت خانہ براہ راست ویزا کی درخواستیں قبول نہیں کرتا اور اس کے بجائے VFS گلوبل (ویزا درخواست مرکز) کے ذریعے۔ یہاں کچھ اقدامات ہیں جن پر آپ کو غور کرنے کی ضرورت ہے۔

Canada Work Visa Permit For People 2022

فیصلہ کریں کہ آپ کو آن لائن کرنا ہے یا کاغذ پر۔ بہت سے ممالک میں ، دونوں عمل ممکن ہیں۔ مقامی کینیڈین سفارت خانہ اور وی ایف ایس گلوبل آپ کو اس کے بارے میں مزید معلومات دے سکتے ہیں۔
درخواست کی قسم کا فیصلہ کرنے کے بعد ، ویزا درخواست جمع کرانے کے لیے ملاقات حاصل کریں۔
تمام دستاویزات کا بندوبست کریں اور ہر دستاویز کی ایک کاپی سیٹ رکھیں۔
ورک پرمٹ فیس کا بندوبست کریں (ویزا ایپلی کیشن سینٹر اضافی فیس مانگ سکتا ہے)
تقرری کے دن درخواست جمع کروائیں اور اگر آپ کو شرکت کے لیے کہا جائے تو انٹرویو کے لیے تیار رہیں۔
کینیڈا ورک پرمٹ کے لیے درخواست دینے کے لیے ضروری دستاویزات کیا ہیں؟

ذاتی پاسپورٹ۔
ذاتی قومی شناختی کارڈ۔
ویزا درخواست فارم (کاغذ پر مبنی یا آن لائن پرنٹ)
ہائی اسکول کی اہلیت کا سرٹیفکیٹ (متعلقہ حکام سے تصدیق شدہ)
پچھلے آجر سے کام کے تجربے کا خط۔
انگریزی زبان ٹیسٹ رپورٹ فارم (مثال کے طور پر IELTS ، عمومی تربیت)
آجر کی طرف سے ملازمت کی پیشکش بشمول کام کا معاہدہ (کل وقتی)
LMIA (لیبر مارکیٹ امپیکٹ اسسمنٹ) کینیڈا کی حکومت کی رپورٹ۔
ہیلتھ سرٹیفکیٹ
پولیس کیریکٹر سرٹیفکیٹ۔
ذاتی سی وی۔
مقصد کا بیان۔
آپ کے آبائی ملک میں مقامی کینیڈین سفارت خانے کی طرف سے درکار کوئی اور اضافی دستاویزات۔

Canada Work Visa Permit For People 2022


Leave a comment

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: