پاکستانیوں کے لئے South Korea E9 Work Visa for Pakistanis starts now for 2021 OEC Korea work visa registration 2021

  1. جنوبی کوریا نے پاکستانی حکومت سے معاہدہ کیا ہے کہ وہ پاکستان سے ہنرمند افراد کو مختلف شعبوں میں اپنی مزدوری منڈی میں بھرتی کرے۔ لہذا اس سال بھی ، جنوبی کوریا او ای سی کے ذریعے پاکستان سے ورک ویزا رجسٹریشن شروع کرنے جارہا ہے۔ ارچ 2020 تک کھلا رہے گ 10 سے 16 م

پہلے سے اندراج اب بند ہے۔

اہم معلومات

قبل از اندراج: 102020
ح2020
جنوبی کوریا کو ’او ای سی‘ کے ذریعہ ویزا پر کام کرنے سے آپ کو کم سے کم پی کے آر 2،00،000 سے زیادہ ماہانہ کمانے میں مدد مل سکتی ہے۔ کوریا میں آجر سے رہائش اور کھانے کے مواقع حاصل کرنا بھی ممکن ہوگا۔ اس ای 9 ورک ویزا پر ، آپ جنوبی کوریا میں 4 سال اور 10 ماہ تک کام کرسکتے ہیں۔ اگر آپ اپنی کمپنی کو تبدیل نہیں کرتے ہیں تو ، آپ اسی مدت کے ویزا کے لئے ایک بار پھر درخواست دے سکتے ہیں۔ یہاں آپ کو اس ویزا کے بارے میں تمام ضروری معلومات کا پتہ چل جائے گا۔

عمل کیا ہے؟

جنوبی کوریا کو ویزا پر کام کرنے کے ل. ، آپ کو اس ویزا کے لئے درخواست دینے کے لئے آسان اقدامات کو سمجھنے کی ضرورت ہے۔ 5 بنیادی اقدامات ہیں جو آپ کو کامیابی کے ساتھ ویزا حاصل کرنے میں مدد فراہم کریں گے۔ مرحلہ 1- قبل از اندراج کے لئے درخواست دینا

اس کام کا ویزا حاصل کرنے کے ل O آپ کو او ای سی پاکستان کی سرکاری ویب سائٹ پر پہلے سے اندراج کے ل jobs درخواست دینا ہوگی۔ jobs.oec.com.pk (موجودہ درخواست کی تاریخیں 10 سے 16 مارچ 2020 ہیں)۔
اس آن لائن قبل اندراج کے ل you ، آپ کو HBL بینک اکاؤنٹ 0112-79010451-03 کے ذریعے 500 * (ناقابل واپسی) ادائیگی بھی کرنا ہوگی۔ چالان فارم 10 مارچ سے یہاں دستیاب ہوگا۔
اگر آپ خود آن لائن درخواست نہیں دے سکتے ہیں تو ، آپ اس مقصد کے لئے OEC آفس خدمات حاصل کرسکتے ہیں۔
ایک بار جب آپ فیس ادا کر لیتے ہیں تو ، آپ کو درخواست دینے کے لئے چالان کی اسکین شدہ کاپی اپ لوڈ کرنا ہوگی اور رجسٹریشن فارم کو پُر کرنا ہوگا۔
ایچ آر ڈی کوریا شارٹ لسٹنگ کا عمل کرے گا۔
مرحلہ 2- رجسٹریشن کی تصدیق

اگر آپ کو عمل کے ذریعے منتخب کیا جاتا ہے تو ، آپ کا نام او ای سی کے ذریعہ کامیاب امیدواروں کی فہرست میں شامل کیا جائے گا۔
اس کے بعد آپ کو 24 امریکی ڈالر یا اس کے برابر پی کے آر ادا کرنا پڑے گا۔ او ای سی کے ذریعہ اعلان کردہ تاریخوں کے دوران ایچ بی ایل اکاؤنٹ میں 0112-79010451-03 میں 3700 *۔ ایک بار ادائیگی کے بعد ، آپ کو رنگین کاپی ، CNIC ، 2 پاسپورٹ سائز کی تصاویر (4.5X3.5 CM) کے ساتھ اصل پاسپورٹ جمع کروانا ہوگا اور سفید فال بیک گراونڈ کے ساتھ چالان کی رسید 500 روپے ادا کی جائے گی۔ اسلام آباد میں او ای سی کے دفتر میں 3700 *
مرحلہ 3- مزید کاروائیاں: پہلے دو مراحل کی کامیاب تکمیل کے بعد ، اب آپ عملی ویزا کے لئے درخواست دہندگی کے لئے عملی اقدامات کریں گے جو درج ذیل ہے:

EPS-TOPIK پاس کرنا (کورین زبان میں مہارت کا امتحان)
ہنر ٹیسٹ پاس کرنا (ایک بھی اہلیت ٹیسٹ کے لئے درخواست دے سکتا ہے جو آپ کو درخواست دینے کے لئے اضافی اسکور دے گا ، یہ اختیاری ہے)
نوکری کی درخواست / روسٹر بنانے اور رجسٹریشن بنانا (براہ کرم نوٹ کریں کہ امیدواروں کا انتخاب ایم پی ایس پول کے ذریعہ آجروں سے اپنی مرضی سے کیا جاتا ہے)۔ آپ نوکری کا شعبہ منتخب کریں۔
معیاری مزدوری کے معاہدے پر دستخط کرنا
ابتدائی تربیت حاصل کرنا
کوریا میں داخلہ / کوریا / روزگار میں داخلہ
1- EPS-TOPIK پاس کرنا (کورین زبان میں مہارت کا امتحان)

کون کورین زبان کے ٹیسٹ کے لئے درخواست دے سکتا ہے؟

آپ اس ویزا کے لئے درخواست دے سکتے ہیں اگر آپ:

او ای سی کے انتخابی عمل کے ذریعے منتخب کیا گیا ہے جو آن لائن پہلے سے اندراج کے بعد کیا جاتا ہے
عمر 18 سے 39 سال کے درمیان ہے (مرد یا خواتین دونوں ہی درخواست دے سکتے ہیں)۔
پاکستانیوں کا کمپیوٹرائزڈ پاسپورٹ موجود ہے۔
پاس EPS-TOPIC (کورین میں مہارت کا امتحان) کورس پاس کریں۔
کوریا میں 5 سال سے زیادہ نہیں رہتے ہیں۔
پاکستان میں کوئی مجرمانہ ریکارڈ موجود نہیں ہے۔
جنوبی کوریا سے جلاوطن نہیں ہوا ہے۔
رنگ اندھے نہیں ہیں۔
او ای سی پاکستان کلاس بھی پیش کرتا ہے

ی۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *