Oversease Employment Corporation Special Test And Lucky Draw 2019

Oversease Employment Corporation Special Test And Lucky Draw 2019

اسلام و علیکم

نوبی کوریا 2019 میں اس سال کی اسی تعداد میں ملک بھر میں مزدور کی قلت کو روکنے کے لۓ 56،000 غیر ملکی کارکنوں کو روزگار کی اجازت کے نظام کے تحت قبول کرے گی. حکومت نے منگل کو نوکری کوٹاس پر فیصلہ کیا کہ حکومت کی پالیسی کے تعاون کے دفتر کے نوہ ہائیونگ – اوک کی طرف سے. منصوبے کے تحت، کوریا کو 43،000 نئے آنے والے اور 13،000 واپسیوں کو قبول کرے گا – 2018 میں 2،000 کم نئے نوکریاں اور 2،000 سے زائد مزید وطن واپس جائیں گے. ای پی پی کے تحت، ایک غیر ملکی کارکن ای-9 ویزا پر چار سال اور 10 ماہ تک کوریا میں کام کرسکتا ہے، لیکن اس وقت کے دوران ملک میں اسی ویزا پر نہیں جا سکتا اور دوبارہ داخل نہیں کرسکتا. چار سال اور 10 مہینے کے بعد، مخصوص حالات سے ملنے والے ای 9 ہولڈر ملک کو اپنے پچھلے نرسوں کو واپس جانے کے لے جانے کے لے جانے اور وطن واپس آنے کے اہل ہیں.

New updates in pakistan

لیبر وزارت نے وضاحت کی کہ منصوبہ نے غیر ملکی کارکنوں کی صنعتوں کی طلب کی عکاسی کی اور 2019 میں ان کے گھریلو ممالک میں واپس آنے والے غیر ملکی کارکنوں کی متوقع تعداد ظاہر کی. تقریبا 28،880 نئے غیر ملکی ملازمین جنوری، اپریل، جولائی اور اکتوبر میں کوریا میں داخل ہو جائیں گے، مینوفیکچرنگ انڈسٹری میں کام کرنے کے لئے، 2019 کے پہلے نصف میں 60 فی صد کام شروع ہو جائیں گے.
موسمی مطالبہ کو پورا کرنے کے لئے، جنوری، اپریل اور اکتوبر میں تقریبا 5،450 نئے غیر ملکی کارکنوں کو کسانوں اور جانوروں کی صنعتوں کو مختص کیا جائے گا. جنوری، اپریل اور جولائی میں 4،580 ماہی گیری اور تعمیراتی شعبوں کو؛ اور جنوری اور اپریل میں سروس انڈسٹری میں 90. کارکنوں میں سب سے زیادہ مؤثر طریقے سے مختص کرنے کے لئے حکومت فیصلہ کرے گا کہ 2017 کے پہلے نصف کے لئے مختلف شعبوں کے لئے روزگار کے اعداد و شمار کا جائزہ لینے کے بعد 4،000 نئے غیر ملکی کارکنوں کو مختص کرنے کے لۓ.

Oversease Employment Corporation Special Test And Lucky Draw 2019

دریں اثنا، H-2 ویزا پر رہنے کے لئے کارکنوں کی تعداد 303،000 میں بدستور نہیں ہوگی. چین اور روس سے کوریا کے آبادی والے افراد جو ایچ-2 ویزا پر کوریا میں داخل ہوتے ہیں وہ کاروباری اداروں میں روزگار تلاش کر سکتے ہیں جو H-2 ہولڈروں کو ملازم کرنے کے لئے خصوصی اجازت نامہ رکھتے ہیں.
نوہ نے کہا کہ حتمی فیصلے (کوریا کے) صنعتی شعبوں میں مزدور کی قلت کو کم کرنے اور ایک ہی وقت میں مقامی کارکنوں کی ملازمتوں کی حفاظت کے لئے بنایا گیا تھا.
2004 سے، ملک کے فارموں، ماہی گیری، اور چھوٹے اور درمیانے درجے کی کمپنیوں میں مزدور کی قلت کے جواب میں کوریا نے 16 ممالک سے کم ہنر مند تارکین وطن کارکنوں کو قبول کیا ہے. ای پی ایس میں غیر ملکی کارکنوں کی تعداد 2014 کے بعد آہستہ آہستہ بڑھ گئی اور 2016 میں 58،000 پر پھنس گیا. ای پی پی کے ذریعہ کوریا میں داخلہ والے کارکنوں کو بنیادی لیبر کے حقوق کا استعمال کر سکتا ہے اور مقامی مزدوروں کے طور پر اسی فوائد حاصل کرسکتے ہیں. لیکن نظام نے تنقید کی ہے کیونکہ کارکنوں کو صرف تین تبدیلیاں محدود ہوتی ہیں.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *